عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده معتقدم تصمیم شهردار تهران در خصوص جابجایی‌ها درست نبوده است.

تصمیم شهردار تهران در خصوص جابجایی معاونان  درست نبود/ هیچ مدیری در 9 ماه نمی‌تواند برای کلان شهر تهران کاری انجام دهد
ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به بحث جابجایی و عزل برخی از معاونان و شهرداران شهرداری تهران که در صحن غیر علنی شورا مطرح شده بود، اظهار داشت: اعضا و هیئت رئیسه شورای شهر از شهردار تهران درخواست کردند تا به صحن شورا بیاید و دلیل این جابجایی‌ها را توضیح دهد.

وی با بیان اینکه بیش از 10 نفر از اعضا به دنبال دلیل جابجایی مدیران و معاونان شهردار تهران بودند، افزود: شهردار تهران امروز در صحن شورا در خصوص این جابجایی‌ها توضیحاتی را ارائه کرد اما بنده به عنوان عضو شورا همچنان بر این عقیده‌ام که معاونان شهرداران جدید نباید این سمت‌ها را قبول می‌کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: بدون شک هیچ شخصی در 9 ماه نمی‌تواند برای شهر کاری انجام دهد.

قناعتی با تأکید بر اینکه تضمینی نیست که به طور مثال سال آینده بنده به عنوان شهردار باقی بمانم، گفت: بدون شک شهردار بعدی بیاید بسیاری از مدیران و معاونان را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه بنده بر این باورم که در این 9 ماه برای کلان شهری مانند تهران نمی‌توانیم تغییر اجتماعی به وجود بیاوریم، افزود: اعضای شورای شهر نمی‌توانند به برنامه‌های شهردار تهران پی ببرند و بگویند وی به دنبال چه اهدفی است.

قناعتی با تأکید بر اینکه به نظر بنده تصمیم شهردار تهران در خصوص جابجایی‌ها درست نبوده است، تصریح کرد: افراد نباید این پست‌ها را قبول می کردند و اگر به بنده می‌گفتند که 9 ماه باید مسئول و مدیر یکی از قسمت‌های شهرداری شوید می‌گفتم شما می‌خواهید بنده را ضایع کنید چرا که تا پایان مدیریت زمانی باقی نمانده و بنده نمی‌توانم کاری انجام دهم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمانی که قالیباف شهردار تهران شد باید شخصی را انتخاب می‌کرد که تا پایان عمر مدیریت شهری بتواند در پست خود باقی بماند.

قناعتی در پایان با تأکید بر اینکه انتقاد در خصوص جابجایی و عزل معاونان شهردار زیاد است، گفت: خود افراد باید به شهردار تهران می‌گفتند که ما را بردار ولی ما را جا به جا نکن چرا که نمی‌توانیم تا پایان مدیریت شهری این دوره کاری را انجام دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار