ئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت:برگزاری دوره های تحکیم بنیان خانواده با حضور اساتید مختلف در سطح شهر تهران برگزار می شود.

محسن پیر هادی رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به منظور حفظ  و تحکیم بنیان خانواده و در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دوره های آشنایی با آسیب های اجتماعی و روانی در غالب رسانه و خانواده، فرزند پروری و مهارت های درون فردی با حضور اساتید مختلف در مناطق سطح شهر تهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز جهت کسب اطلاع برای شرکت در این دوره ها که تا پایان سال ادامه دارد، می توانند به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مراجعه کنند. 

پیر هادی در خصوص برگزاری مسابقات مجازی کتاب خوانی بسیج شهرداری تهران افزود: در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی وآشنایی با شعائر اسلامی، مسابقات مجازی کتاب خوانی به صورت دوره ای با عناوین کتب مختلف برگزار می شود که نمونه آن کتاب (انسان 250 ساله) شامل سخنرانی ها، مطالب و دست نویس های مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی و مبارزات معصومین(ع) از پیش از انقلاب تا سال89 در غالب17 فصل است. 

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در پایان گفت:هدف از انتخاب اکثر کتب برای مسابقات کتاب خوانی، آشنایی با زندگی ائمه معصومین(ع) با توجه به بستر تاریخی هر دوره مربوطه و اهداف آن بزرگواران در غالبی فراتحلیلی تاریخی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار