به زودی یک سرمربی خارجی هدایت تیم ملی شیرجه را بر عهده می گیرد.

 محمود آرامی رییس کمیته شیرجه در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: به زودی اردوی درون آب تیم ملی شیرجه برای حضور هر چه موفق تر در مسابقات آسیایی ژاپن برگزار می شود. در ماه مبارک رمضان شیرجه روها در استان های خود تمرینات بدنسازی را دنبال کردند.

وی افزود در کنار بزرگسالان چند تن از جوانان نیز به تیم ملی دعوت می شوند تا کم کم بتوانند جایگزین بزرگسالان شوند. جوانان در چند مرحله اردویی استعداد و توان خود را نشان خواهند داد تا به عضویت تیم ملی درآیند.

آرامی درباره حضور مربی خارجی در تیم ملی شیرجه تصریح کرد رضوانی رییس فدراسیون نامه نگاری هایی با کمیته ملی المپیک برای حضور مربی خارجی در تیم  انجام داده است. تا زمانی که این نامه ها تایید و حضور مربی خارجی  قطعی شود، شیرجه روها کار خود را در کنار مربیان داخلی باتجربه و درس پس داده ای مانند خیبری نژاد، میرابیان و صدیقی ادامه خواهند داد. 

رییس کمیته شیرجه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از لغو مسابقات تدارکاتی اتریش خبر داد و گفت اردوی تدارکاتی اتریش را به دلیل نداشتن آمادگی کامل و سرباز بودن حامد بزمی، حمید کریمی و شهنام نظرپور از دست دادیم. البته در نظر داریم تا قبل از مسابقات آسیایی ژاپن در یک تورنمنت بین المللی حضور یابیم.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار