کاروان نیکوکاران جوانان اصفهانی با شعار "عطر نوع‌دوستی در شوق رویش" به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: امسال ۳۱ پایگاه در ۲۵ شعبه میزبان کودکان، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند خواهد بود تا با ۳۱۰ مربی، ۳۰ کارشناس اجرایی و ۸ کارشناس ستادی آغازگر برنامه‌ها باشند.

حیدرعلی خانبازی افزود: فعالیت‌های اوقات فراغت در محورهای فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، آموزشی و بشردوستانه است که از آن جمله می‌توان به کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، برنامه‌های هنری، قرآنی و ورزشی اشاره کرد.

وی گفت: همایش‌های سلامت، با موضوع مهارت‌های زندگی و اجتماعی ،فرصت‌ها و چالش‌های فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد همچنین برگزار می‌شود.

خانبازی با هدف تبادل تجربیات، تنوع در برنامه‌ها و تشویق اعضای فعال افزود: سلسله اردوهای رویش به صورت درون استانی به مقصد دهکده تفریحی - فرهنگی زاینده‌رود چادگان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: سال گذشته بیش از ۶۵‌ هزار نفر جوان و نوجوان از کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی بهره‌مند شدند، که با تمهیدات درنظر گرفته شده انتظار می‌رود این تعداد در ‌سال‌جاری بیشتر شوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.