بیش از 11 میلیارد ریال پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی اردستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: 11 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در قالب وام خوداشتغالی به 114 مددجوی بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است.

محمدعلی مطلب زاده افزود: طرح های اشتغالزایی مددجویان بهزیستی این شهرستان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری، شیرینی پزی و عینک سازی اجرا و در هفته بهزیستی به بهره برداری می رسد.
وی میزان وام پرداختی به هر کدام از این طرحها را 100 تا 150 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان در قالب تبصره ج ماده 16 که ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است، پرداخت شد.
مطلب زاده تعداد مددجویان بهزیستی اردستان را یک هزار و 700 تن عنوان کرد و افزود: به 313 خانوار تحت پوشش، ماهانه افزون بر 200 میلیون ریال مستمری پرداخت می شود.
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد 54 دانش آموز، 22 دانشجو،20 خانواده دارای فرزند دو قلو و بالاتر ، 34 زن سرپرست خانوار و 57 نفر بیمه شده روستایی و عشائر تحت حمایت این اداره هستند.
وی تعداد معلولان شهرستان را یکهزار و 35 نفر ذکر کرد و افزود: 295 نفر از این تعداد مستمری بگیرند که ماهیانه 160 میلیون ریال به آن ها پرداخت می شود.
مطلب زاده میزان مشارکت مردمی به بهزیستی اردستان در سال جاری را نیز 550 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی عنوان کرد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار