یکصد عنوان برنامه فرهنگي و عمراني به مناسبت هفته بهزيستي در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مديركل بهزيستي آذربايجان غربي از اجرا و برگزاري 100 عنوان برنامه فرهنگي و عمراني به مناسبت هفته بهزيستي خبر داد و گفت: در اين هفته تاكيد بر اين است تا ضمن شناساندن فعاليتهاي متنوع و گسترده بهزيستي به مردم، حساسيت هاي لازم در خصوص آسيبهاي موجود نيز به مردم ارائه گردد.

به گزارش سعيد فريور در نشست خبري با خبرنگاران رسانه هاي مختلف به مناسبت هفته بهزيستي، ضمن تبريك اين ايام اظهارداشت: شهيد فياض بخش نهادي را پايه گذاري نمودند كه امروز مامن آلام نيازمندان است.

وي در ادامه تجديد ميثاق با شهدا،ديدار از خانواده شهدا و منازل مددجويي، افتتاح مراكز سلامت روان، بهره برداري از مساكن مددجويي، اجراي طرح موبايل سنتر،برپايي نمايشگاه توليدات مددجويي و برگزاري كارگاههاي آموزشي را از جمله اين برنامه ها برشمرد و افزود: از ديگر برنامه هاي شاخص امسال ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به منظور شناساندن بهزيستي و جلب حمايتهاي مجلس از برنامه هاي اين نهاد است.

فريور پيشگيري از معلوليت و آيبهاي اجتماعي، توانمندسازي و ارتقاي سطح آگاهي مردم در خصوص آسيبهاي اصلي جامعه را از جمله رويكردهاي سالجاري بهزيستي استان برشمرد و افزود: امروز با ارائه 189 خدمت در بخش هاي مختلف نيازمند همراهي ارگانها و نهادهاي مختلف هستيم.

مديركل بهزيستي آذربايجان غربي با اشاره به برنامه ريزي براي كنترل و كاهش آسيبهاي اجتماعي در دولت تدبير و اميد خاطرنشان كرد: در اين ميان سهم و نقش رسانه ها به منظور آگاهسازي عمومي بسيار برجسته است.

وي با تقدير از تلاش خبرنگاران استاني در همراهي با برنامه هاي بهزيستي به منظور ايجاد زندگي توام با آرامش در جامعه گفت: شعار امسال هفته بهزيستي مبني بر ايراني آباد با بهتر زيستن نيز مويد اين است كه براي ايجاد فضايي توام با آرامش و عاري از آسيب بايد همه دست به دست هم دهند.

انتهای یپام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.