مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از اجرای طرح موبایل سنتر در استان خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعید فریور در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی در استان اظهار داشت: برنامه های امسال هفته بهزیستی با شعار ایرانی با نشاط با بهتر زیستن اجرا می شود.

وی افتتاح مراکز سلامت روان، افتتاح مسکن مددجویی، دلجویی از مددجویان، برپایی نمایشگاه جامعه هدف، حضور در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح خانه کودک و نوجوان امید در خوی، مرکز DIC کاهش آسیب در شهرستان مهاباد و مراکز سلامت روان در شهرستان‌های ارومیه و تکاب را از جمله برنامه های اجرایی این نهاد در هفته بهزیستی عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: هم اکنون ۶۰۰ هزار نفر جعیت هدف بهزیستی استان هستند.

وی به اجرای طرح موبایل سنتر با توجه به افزایش اعتیاد در جامعه و ابتلا به بیماری ناشی از آن در استان اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح افراد معتاد کارتن خواب در استان شناسایی شده و با ارائه خدماتی چون سرنگ بهداشتی و سایر لوازم اولیه بهداشتی رایگان به افراد معتاد از بروز آسیب های اجتماعی و بیماری ها جلوگیری می شود.

فریور با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از معتادان تزریقی کارتون خواب در استان به دلیل استفاده از سرنگ مشترک مبتلا به انواع بیماری های ایدز، هپاتیت می شوند اظهار داشت: در قالب این طرح ضمن مقابله با گسترش این بیماری راه های انتقال آن را نیز کنترل کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بهزیستی ، موبایل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.