ارومیه؛

پرداخت مستمری برای حادثه دیدگان انفجار کپسول گاز در روستای شوریک خوی

فریور مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی :پرداخت مستمری ماهانه برای افراد بی سرپرست شده از حادثه انفجار کپسول گاز در روستای شوریک,یکی از شایسته ترین کارها در حق این افراد است .

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان غربی در دیداربا نماینده مردم خوی و چایپاره درشهرستان خوي گفت: انفجار کپسول گاز در روستای شوریک خوی و مصدوم شدن ۲۴نفرو فوت ۱۳تن از آنهاحادثه سنگین و دلخراشی بود که موجب بی سرپرست شدن ۶خانواده و امداد بگیر شدن ۲نفر از آنها شده است .

فریور افزود: به زودی پرونده افراد بی سرپرست,سرپرست خانوار و امداد بگیر تکمیل و بر اساس قوانین سازمان بهزیستی مستمری ماهانه پرداخت و خدمات مورد نیاز ارایه خواهد شد .

مدیر کل بهزیستی استان تلاش های نماینده مردم و فرماندار شهرستان خوی را برای سرعت بخشیدن به اقدامات حمایتی برای اسیب دیدگان رابسیار جدی و پی گیرانه عنوان کرد وافزود: اگر موضوع جراحی پلاستیک افراد اسیب دیده از طریق نماینده مردم در مجلس پی گیری شود زودتر به نتیجه خواهد رسید .

سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره دراين ديدار اظهار امیدواری کرد: با تشکیل پرونده افراد بی سرپرست شده و امدادبگیر,در سریع ترین زمان مستمری ماهانه افراد پرداخت شودتابخشی از مشکلات آسیب دیدگان حل شود .

وی با اشاره به جنبه انسان دوستی و کمک به همنوع و خیرخواهانه افراد اسیب دیده در اثر این حادثه گفت: باید تلاش کنیم تا در ادامه روند درمان حادثه دیدگان و نیاز انها به جراحی های پلاستیک مشکلی متوجه انها نشود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بهزیستی ، انفجار ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.