قائم مقام ریاست سازمان بهزیستی و امور مشارکت های مردمی گفت: سازمان بهزیستی کشور بارویکرد اجتماعی وحمایت های عمومی با 22 هزار پرسنل به گروههای زیر پوشش خود ارائه خدمت می دهد.

واگذاری 60 هزار واحد مسکن به معلولان کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام شهسواری در جمع اهالی رسانه استان همدان  به اقدامات سازمان بهزیستی اشاره و خاطرنشان کرد: این سازمان فعالیت خود را در سه حوزه تخصصی شامل پیش گیری از اعتیاد که حوزه تخصصی با رویکرد علمی است، حوزه اسیب های اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و کودکان خیابانی و رویکرد مشارکت های مردمی متمرکز کرده است.
وی به مشارکت های مردمی کشور اشاره کرد وگفت: اعتقاد ،باور وسیاست سازمان در یاری رساندن به مردم است به شکلی که هم اکنون بیش از90%خدمات بهزیستی به تشکل های مردمی واگذار شده است.
وی همچنین به قانون جامع معلولان کشور اشاره کرد و یاداور شد: قانون جامع معلولان در حال پیگیری است و امید است با نهایی شدن این قانون مشکلات یک میلیون ودویست هزار معلول کشور رفع شود.
شهسواری گفت: تاکنون شصت هزار واحد مسکن به معلولان کشور واگذار شده که چهل و هفت هزار واحد مسکن نیز برای معلولان کشور در مرحله تکمیل و واگذاری است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.