قزوین ؛

دیدار هیئتی از دفتر مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در استان گفت : راهکارهای نشر ارزشهای انقلابی در حوزه های علمیه جدی گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار با هیئتی از دفتر مقام معظم رهبری افزود : در حوزه های علمیه ضمن تقویت اندیشه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید راهکارهای نشر، توسعه و تعمیق ارزشهای انقلابی بودن جدی گرفته شود.

 امام جمعه قزوین گفت:شرایط در عصر حاضر برای انقلابی شدن مهیاست و اگر به وظایفی که قرآن بر عهده ما گذاشته عمل کنیم، دچار تحول درونی خواهیم شد و در مسیر انقلابی شدن قرار می‌گیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی یادآورشد: هنوز حوزه‌های علمیه با انتظار رهبری درارتباط با  انقلابی بودن و انقلابی ماندن فاصله دارند و برای تحقق رهنمودهای ولایت باید تلاش بیشتری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید دروس حوزوی به گونه‌ای تعریف شوند که طلبه‌ها در پایان تحصیل طلبه‌ای انقلابی تربیت شوند و در دوران تحصیل انقلابی شدن و انقلابی ماندن برای آنها دغدغه ای جدی و مهم باشد.

وی اضافه کرد: باید راهکارهای نشر، توسعه و تعمیق انقلابی بودن جدی گرفته شود و سرکشی به حوزه‌ها مؤثرترین کار برای تحقق این هدف است تا از این مسیر منحذرف نشویم.
انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار ، هیئت ، رهبری ، نماینده ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار