فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری ۵ نفر سارق حرفه‌ای خودرو و قطعات خودرو و کشف ۱۸ فقره سرقت توسط ماموران انتظامی کلانتری ۲۰ شهرک پرواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ فرهنگ نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در منطقه‌ای از تبریز، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ویژه پلیس تبریز قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری 20 شهرک پرواز، با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی، موفق شدند یکی نفر سارقان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وی را هنگام پرسه زنی با خودروی مسروقه طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ نوروزی تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرم می‌شد، در بازجویی تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 18 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو با همدستی چهار سارق دیگر و محل اختفای آنان اعتراف کرد.

وی افزود: تیم مسئول پرونده، در ادامه پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و شناسایی محل مورد نظر، موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه، سایر سارقان را  نیز در این محل دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهمان، تعداد زیادی قطعات سرقتی خودرو ازجمله  18 دستگاه پخش خودرو، 10 عدد باطری خودرو، تعدادی باند خودرو و تعدادی لوازم داخل خودرو از جمله گوشی همراه، کیف پول و ساک شخصی کشف و ضبط کردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.