استاندار مرکزی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در اراک از بانک های عامل به دلیل قرار ندادن تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی انتقاد کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شانزدهمین جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی امروز با حضور فرمانداران شهرهای استان و جمعی از مدیران استانی در استانداری مرکزی برگزار شد .
استاندار مرکزی در این جلسه ضمن انتقاد از راهبری نبودن جلسات ستاد خواستار تعیین تکلیف مشکلات واحدهای صنعتی استان و تلاش در جهت رفع موانع اشتغال وکسب وکار شد .
زمانی قمی اولویت اول این ستاد را احیاء واحدهای تولیدی تعطیل ونیمه تعطیل  ، رونق کسب وکار در روستا ها و ایجاد اشتغال دانست .
وی نبود تسهیلات و عدم نقدینگی را مشکل واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل  استان دانست  و از بانک های عامل به دلیل قرار ندادن تسهیلات لازم به این واحدها انتقادکرد .
استاندار مرکزی گفت : تاکنون 400 واحد صنعتی استان در سایت بهین یاب ثبت نام شدند ولی تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی به آنها تخصیص نیافته است که باید این موضوع پیگیری و با متخلفان به شدت برخورد شود .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری هم گفت : از مجموع 16 جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان 15 جلسه به بررسی مسائل ومشکلات واحدهای صنعتی شهرهای مختلف استان اختصاص یافته است .
خانم یادگاری گفت : 400 واحد صنعتی درسایت بهین یاب ثبت نام شدند که برای به گردش درآوردن این واحدها و رونق دوباره تولید در استان نیازمند 440 میلیارد تومان اعتبار هستیم که متاسفانه بانک ها هنوز این تسهیلات را تامین نکرده اند .
وی افزود : برای رفع این مشکل موضوع جلسه بعدی ستاد راهبری  اقتصاد مقاومتی  بررسی وضعیت تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.