عباس‌علی فیض از جانباران سرخه‌ای دوران جنگ تحمیلی در اثر جراحات وارده در دوران جنگ به خیل شهدای گلگون‌کفن این استان پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان از شهادت یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس در این استان خبرداد.
حجت الاسلام حسن فریدون مدیر کل بنیاد شهید استان سمنان گفت: عباس‌علی فیض از جانباران سرخه‌ای دوران جنگ تحمیلی در اثر جراحات وارده در دوران جنگ به خیل شهدای گلگون‌کفن این استان پیوست.
وی از تشییع پیکر مطهر این شهید در سرخه خبر داد و افزود: آیین تشییع پیکر این شهید والامقام عصر امروز 26 تیرماه در سرخه زادگاه این شهید برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اینکه آیین تشییع شهید فیص راس ساعت پنج بعدازظهر آغاز می‌شود، تصریح کرد: تشییع پیکر مطهر این شهید از حسینه شهدای سرخه به سمت گلزار شهدای سرخه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام فریدون از برگزاری آیین تذکر این شهید در حسینیه شهدای سرخه خبر داد و گفت: این آیین امروز پیش از تشییع پیکر شهید در حسینیه شهدا و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی از برگزاری آیین گرامی‌داشت شهادت این شهید در فردا 27 تیرماه خبر داد و افزود: مراسم هفتم شهید والامقام عباس‌علی فیض نیز روز پنج‌شنبه این هفته 31 تیرماه در حسینه شهدای سرخه برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان ضمن دعوت از عموم مردم قدردان استان سمنان برای حضور در آیین‌های تشییع و بزرگداشت این جانباز شهید، اضافه کرد: مردم استان سمنان و خصوصا شهرستان سرخه همواره با حضور در بزرگداشت‌ها و یادواره‌های شهدا، قدرشناسی خود نسبت به شهدا را نشان داده‌اند.
وی با اذعان به اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: حضور در این آیین‌ها پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای اسلامی است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار