رئیس رسانه ملی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی به ایجاد شبکه تلویزیونی امام رضا(ع ) تاکید کرد.

تاکید رئیس رسانه ملی به ایجاد شبکه تلویزیونی امام رضا(ع) به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دکتر علی عسگری با بیان اینکه آستان قدس رضوی و سازمان صدا و سیما می توانند منشأ خدمات و تحولات بسیاری در عرصه فرهنگ و رسانه باشند، گفت: مقوله جهادگران در زمینه خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان یکی از موضوعاتی است که می توانیم از طریق رسانه پوشش ویژه ای نسبت به آن داشته باشیم و حمایت های اجتماعی و مردمی را برای این اقدام ارزشمند ایجاد کنیم.


وی با اشاره به نقش وحدت آفرین آستان قدس در جهان اسلام، افزود: ورود این مجموعه به حل مناقشات واختلافات ميان دولت ها وگروه های سياسی مسلمان و تقويت مساجد و ارتقای تأثير گذاری مساجد در مسیر تحولات فرهنگی و اجتماعی به ويژه در دانشگاه ها حائز اهمیت است.


همچنین تولیت آستان قدس رضوی نیز در این جلسه گفت: در بارگاه منور رضوی و سایر مجموعه های وابسته به این آستان مقدس، بسترهای بسیاری وجود دارد که می تواند محتوای فاخری برای تولید برنامه های شبکه های تلویزیونی در زمینه های فرهنگی، محرومیت زدایی، تبلیغی، علمی، پژوهشی، خدماتی، بهداشتی و درمانی فراهم کند.


حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه توليدات رسانه ای آستان قدس از پشتوانه علمی و پژوهشی دينی بر خوردار خواهد بود، افزود: تنوع تخصصی فعاليت های آستان قدس در زمینه های علمی، پژوهشی، دينی، تبليغی، پزشكی، اقتصادی كمک می كند.


همچنین در این جلسه موضوعاتی چون تامین زیر ساخت های مورد نیاز برای پخش برنامه های متعدد از آستان قدس رضوی، رفع مشکلات فنی و تسهیل بیش از پیش حضور رسانه ها به ویژه رسانه ملی در حرم مطهر و ارتقای محتوای برنامه ها با هدف اثر گذاری بیش از پیش در سطح ملی و فرا ملی مورد تاکید قرار گرفت.


انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.