دکتر وقفچی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان بازید کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛در این بازدید دکتر وقفچی نماینده مردم شهرهای زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت سیستم های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در ارتقاء بهداشت جامعه و حفظ محیط زیست بر لزوم تامین اعتبار لازم جهت ادامه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب تاکید کرد .

وی ضمن بازدید از روند کار تصفیه خانه فاضلاب گفت : باید برنامه ریزی منسجمی در خصوص استفاده پسماند تصفیه خانه فاضلاب در بخش کشاورزی انجام شود .

علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در این بازدید گفت : یکی از پارامترهای مهم جوامع توسعه یافته بهره مندی از سیستم های جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب می باشد.

وی در ادامه افزود : مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان در سال 1371 توسط مهندسین مشاور مهاب قدس مطالعه و عملیات اجرایی آن در سال 1374 آغاز و در سال 1386 به بهره برداری رسیده است .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در ادامه تصریح کرد : روش تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به روش لجن فعال متعارف می باشد که ظرفیت مدول اول این تصفیه خانه 125 هزار نفر می باشد .


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.