مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان چایپاره از خسارات سیل به سیستم های آبرسانی هفت روستای تحت پوشش این امور و برخی از روستاهای غیر تحت پوشش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یداله سلطانی با بیان اینکه با بارش باران و تگرگ در شهرستان چایپاره و جاری شدن سیل در روستاهای تحت پوشش و غیر تحت پوشش این امور خسارت های زیادی به سیستم آبرسانی اعم از ایستگاه های موجود ، خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات وارد کرده است، اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه طبیعی، بلافاصله کلیه همکاران امور در حالت آماده باش با اکیپ های مجزا در محل های خسارت دیده حضور یافته ودرکمترین زمان ممکن نسبت به دایر نمودن آب شرب روستاهای بسطام، کسیان و چومران اقدام کردند.

وی افزود: با به کار گیری چند اکیپ، بعد از اصلاح شبکه توزیع و رفع اتفاق خط انتقال، آب شرب روستای قره کندی نیز دایرشد.

وی درخصوص روستاهای غیرتحت پوشش خسارت دیده نیز اظهار داشت: با تلاش پرسنل امور، علاوه بر رفع مشکلات روستاهای مربوطه در چند روستای دیگر غیرتحت پوشش از طریق آبرسانی سیار اقدام به خدمات رسانی گردید.

سلطانی افزود: درجریان این سیل انشعابات یک هزارو850 مشترک، 150 متر خط انتقال و70مترشبکه توزیع دچار خسارت شده اند که اقدامات لازم نسبت به رفع آنها به عمل آمد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.