امام جمعه شادگان، تعیین امام جمعه بخش دارخوین و احداث مصلای جدید نماز جمعه این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حجت الاسلام سید مجید شرفی در جلسه شورای اداری شادگان ، با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در نظام اسلامی گفت: نماز جمعه نماد و نمود دکترین حیات طیبه اسلامی بوده و باید بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به نخستین جمعه مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در نظام اسلامی به امامت آیت الله طالقانی در سال ۵۸، افزود: نماز جمعه عبادتی هفتگی با ویژگی های خاص و منحصر به فرد بوده که اثرات فردی، معنوی و اجتماعی مختلفی دارد.

امام جمعه شادگان، نماز جمعه را سنگر دین دانست و گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از ولایت، پایداری و بالندگی به آن است و در واقع یکی از بهترین راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان حضور گسترده در نماز سیاسی عبادی جمعه است.

حجت الاسلام شرفی گفت: ائمه جمعه مسائل سیاسی روز را اطلاع رسانی می کنند و بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و با جذب بیشتر جوانان، این نسل جامعه را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و نظام در آینده آماده می کنند.

وی با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در نماز جمعه شادگان، افزود: اقشار مردم، روسای دستگاه های دولتی و خصوصی خود را عضو اصلی ستاد نماز جمعه بدانند.

حجت الاسلام شرفی احداث مصلای جدید نماز جمعه این شهرستان و همچنین تعیین امام جمعه بخش دارخوین را خواستار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.