تسریع در بهره برداری پروژه پل کمربندی رامهرمز – بهبهان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه پل کمربندی «رامهرمز - بهبهان» از وضعیت روند ساخت این پروژه انتقادکرد و  گفت: هرچه سریع‌تر این پروژه باید فعال و پیگیری‌ها و مکاتبات لازم انجام شود.

 «غلامرضا شریعتی»  افزود: هم‌چنین این پروژه باید در قالب پروژه‌های استانی قرار گیرد و در چارچوب پروژه‌های استان با نظارت و تأمین اعتبار لازم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی در بازدید از پروژه پارک کوهستان که از سال 86 راکد مانده است، گفت: ظاهراً در میان مدیران این شهرستان اعتقادی برای انجام پروژه پارک کوهستان وجود نداشته، در صورتی که پیشرفت و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند شهرستان رامهرمز را به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کند.

استاندار خوزستان با اعلام حمایت از پروژه‌های عمران شهری به اهمیت این پروژه‌ها در توسعه شهر اشاره کردو گفت: ما حاضر به اختصاص 50 درصد اعتبار ساخت پروژه‌های عمران شهری جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستیم.

 شریعتی حمایت از پروژه‌های عمران شهری را از سیاست‌های خود در کل استان دانست و گفت: حتی برای پروژه‌هایی که تا سقف 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند نیز آمادگی پرداخت 25 میلیارد تومان را داریم.

وی در حاشیه بازدید از بیمارستان تعطیل امام‌خمینی(ره) رامهرمز دستور بررسی هزینه لازم برای بازسازی این بیمارستان را داد و افزود: در صورتی‌که این هزینه‌ها به صرفه باشد این بیمارستان باید بازسازی شود.

استاندار خوزستان امروز در سفر به شهرستان رامهرمز از طرح کشاورزی، پروژه پارک کوهستان، پروژه پل کمربندی رامهرمز -بهبهان، بخش های مختلف بیمارستان مادر بیمارستان امام(ره) بازدید کرد. هم‌چنین با وی پروژه‌های چمن مصنوعی اردوگاه قدس سپاه رامهرمز، استخر غدیر و استخر شهرداری به بهره‌برداری رسید.

پروژه ساخت جاده کمربندی «رامهرمز – بهبهان» به طول 5.5 کیلومتر و شامل زیرگذر و روگذر و 2 دهنه پل به طول 300 متر است که عملیات اجرایی آن از سال 93 آغاز شده است.

 استاندار خوزستان هم‌چنین با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان رامهرمز به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.