مدیر عامل باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: با وجود مشکلات مالی اما به عشق هواداران و اعتبار نام هرمزگان در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حسین احمدی سرخونی افزود: فصل گذشته بسیاری از مسئولان قول کمک و همکاری دادند اما متاسفانه اکثر قول ها عملی نشد.
وی گفت: با مشکلات مالی فراوان فصل گذشته را با کسب عنوان هفتمی به پایان رساندیم اما برای حضور در فصل جدید هم مشکلات مالی زیادی را پیش رو داریم.
مدیر عامل باشگاه آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه تاکنون هیچ کس حاضر به کمک و رفع مشکلات نشده، افزود: با تمام مشکلات موجود اما به عشق هواداران و اعتبار نام هرمزگان در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شرکت خواهیم کرد.
حسین احمدی سرخونی گفت: در تلاش هستیم تا با حفظ بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته و البته جذب چند بازیکن جدید تمرینات این تیم به زودی ( احتمالا فردا سه شنبه) آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه برای حفظ این تیم حاضر است خانه و خودرو شخصی خود را بفروشد ، گفت: سعی خواهیم کرد تا مدارک لازم به همراه هزینه ورودی( 30 میلیون تومان) را در وقت تعیین شده ( حداکثر 31 تیر) به کمیته فوتسال ارسال کنیم تا مشکلی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر نداشته باشیم.
پیش از این غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان (در تاریخ 19 تیر) از فروش امتیاز تیم لیگ برتری آذرخش به یکی از اسپانسرهای داخل استان به دلیل مشکلات مالی خبرداده بود.
خبری که البته چند ساعت بعد از سوی مدیرعامل باشگاه آذرخش تکذیب شد.
پیش از آن هم در تاریخ هشتم تیر جمعی از هواداران تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در اعتراض به وضعیت نامشخص این تیم مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
طبق قرعه‌کشی انجام‌شده تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال هفتم مرداد مهمان تیم میثاق تهران است و در هفته دوم پانزدهم مرداد میزبان تیم شهرداری ساوه خواهد بود.
تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس سال گذشته در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به‌عنوان پدیده و تیم اخلاق لیگ لقب گرفت.
طبق اعلام کمیته فوتسال تیم‌های شرکت‌کننده در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باید حداکثر تا ۳۱ تیر مدارک لازم و هزینه ورودی( ۳۰ میلیون تومان) را به سازمان لیگ ارائه کنند چراکه در غیر این صورت از جدول مسابقات حذف و تیم دیگری جایگزین خواهد شد.
ضمن اینکه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اگر تیمی در هر مسابقه شرکت نکند علاوه بر اینکه آن بازی سه بر صفر به سود حریف می‌شود بستگی به اهمیت بازی و با نظر سازمان لیگ ۳ تا ۹ امتیاز از تیم خاطی کسر خواهد شد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.