حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: نقش آموزشهای فنی وحرفه ای در پیشبرد اهداف اشتغالزایی در جامعه انکار ناپذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خرمدره در دیداری که رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه با ایشان داشتند، با تاکید بر نقش آموزشهای فنی وحرفه ای در پیشبرد اهداف اشتغالزایی در جامعه گفت: خدمت به مخلوق رضایت خالق را به دنبال دارد.

ایشان با ابراز نظر مساعد به فعالیت های انجام گرفته در مرکز سمیه اظهار داشت: همکاری دیگر ارگانها و سازمانها می تواند به پیشبرد طرح های آموزشی این مرکز کمک شایانی نماید.

در ادامه مینا عرب خانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه ضمن تشریح فعالیتهای این مرکز، همکاری ائمه جمعه را در زمینه تشویق مردم به کسب مهارتهای فنی و آموزشهای عملی راهکاری موثر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

وی با ارائه گزارشی از روند آموزشی مرکز سمیه و تلاش برای بهبود و ارتقاء آموزش برای اقشار مردم از امام جمعه خرمدره در خواست کرد: با توجه به جایگاه و تاثیر کلام ائمه جمعه و اعتماد و همراهی مردم با روحانیت، لزوم حرفه آموزی و کسب مهارتهای فنی از طریق نماز جمعه و مساجد و منابر به اطلاع مردم رسانده شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران سمیه شهرستان خرمدره با اشاره به هفته ملی مهارت (یکم تا ششم مرداد ماه) از برگزاری نمایشگاهی به مدت یک هفته خبر داد و افزود: این نمایشگاه در جهت آشنایی بیشتر مردم با آموزش های فنی و حرفه ای و اطلاع از ظرفیت ها و پتانسیل های این مرکز و رشته های در حال تدریس، برگزارخواهد شد تا با هماهنگی و انسجام بیشتر به آموزشهای فنی و حرفه ای را در جامعه ترویج نموده و نیازبازار کار به نیروی ماهر را تامین نمائیم.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.