فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یك سارق كیف قاپ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملك زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت كیف قاپی و گردنبند قاپی در خیابان های مركزی شهرستان شیراز،‌ شناسایی و دستگیری ساراقن در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: سارقان كه دو نفر بودند با استفاده از یك دستگاه موتورسیكلت در مكان های شلوغ و پرتردد شهر سوژه های خود را كه عمدتا بانوان بودند انتخاب و اقدام به ربودن كیف و یا گردنبند آنها می كردند و بلافاصله از محل متواری می شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند یكی از سارقان به نام "الف – غ" شناسایی و وی را در حال تردد با یك دستگاه موتورسیكلت در بلوار هجرت شیراز مشاهده و زمانی كه قصد فرار داشت، ماموران وی را دستگیر کردند.
سرهنگ ملك زاده افزود: متهم به كلانتری منتقل و موتورسیكلت وی نیز توقیف شد و در بازجویی های اولیه وی به 10 فقره كیف قاپی، گردنبند قاپی و سرقت درون خودرو در خیابان های مركزی شهرستان شیراز با همدستی فرد دیگری به نام "م – ز" اقرار كرد.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست این سارق،‌ گفت: در بازرسی از منزل این سارق مقادیری اموال مسروقه از جمله 4 حلقه لاستیك خودرو، 4 عدد جك خودرو و تعدادی وسایل شخصی افراد كه سرقت كرده بودند كشف شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پایان ، خط ، سارق ، کیف قاپ ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار