نماینده فارس در مسابقه ای دوستانه نتیجه را مقابل فولاد مباركه سپاهان اصفهان واگذار كردند. دومین اردوی تیم برق جدید فارس در اصفهان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاگردان وحید رضایی در تیم برق نوین در دیداری دوستانه به مصاف میزبان خود فولاد مباركه سپاهان اصفهان رفتند كه در پایان حریف اصفهانی با نتیجه ٢-یك موفق به كسب پیروزی شد.
گل برق نوین در مسابقه با فولاد مباركه سپاهان را سعید خردمند به ثمر رساند .
وحید رضایی سرمربی برق نوین فارس پس از بازی گفت: بازیكنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی نباید فراموش كنیم سپاهان از مجموعه و كادر فنی قوی و همچنین بازیكنان خوبی بهره می برد.
رضایی در ادامه افزود: تیم ما در شرایط بدنسازی قرار داشتند اما با انگیزه جلوی سپاهان ظاهر شد كه اگر در زدن ضربات آخر دقت كافی را داشتند می توانستیم دست پر زمین را ترك كنیم .
در این دیدار زردپوشان اصفهانی در دقایق پایانی با اخراج شجاع خلیل زاده، ده نفره به بازی ادامه دادند.
گفتنی است برق نوین فارس برای حضوری پر قدرت در لیگ دسته ٢ فوتبال باشگاههای كشور آماده می شود این تیم پیش از این موفق شده بود ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی را با تساوی یك-یك متوقف كند.
رقابت های دسته ٢ فوتبال كشور از ٢٨ مردادماه آغاز خواهد شد.
فولاد مباركه سپاهان اصفهان هم سه شنبه پنجم مردادماه در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاههای كشور میزبان پدیده مشهد است .
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار