دبیر کمیته دوچرخه سواری کوهستان گفت:پس از بازگشت پریموث (مربی تیم ملی کوهستان) از اسلوونی استعدادیابی را در سراسر کشور آغاز خواهیم کرد.

فرهاد عصفوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:به منظور استعدادیابی در استان ها مربی تیم کوهستان به شیراز رفت و و برای رکابزنان شیرازی  آموزش هایی داده شد. همچنین مسیری برای رکابزنان کوهستان در این شهر آماده کردند و با توجه به اینکه فعلا اردو نداشتیم وی به مرخصی رفته است و طی 12 روز آینده به کشور باز می گردد.
 
وی افزود: مسابقات مرحله سوم لیگ را اواسط مردادماه برگزار خواهیم کرد اما در خصوص میزبانی هنوز شهر مدنظر را انتخاب نکردیم پس از آن تور سه روزه ای در تبریز برای رشته کراس کانتری برگزار می شود.
 
عصفوری در ادامه تاکید کرد: چهار استان پیشنهاد حضور پریموث را دادند اما به دلیل عید فطر برنامه ها لغو شد و مقرر شد به زمانی موکول شود که بتوانیم از حضور وی  با توجه به پتانسیل های این رشته در کشور استفاده کنیم.
 
دبیر کمیته دوچرخه سواری کوهستان تاکید کرد:اواسط شهریور نیز مرحله چهارم لیگ کوهستان را برگزار خواهیم کرد که مقرر شده برای استان ها به این منظور نامه کتبی زده شود تا بهترین استان ها را برای میزبانی انتخاب کنیم.   



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار