معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان از آغاز طرح هجرت در 221 عرصه سازندگی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمود عباسی با اعلام این خبر گفت: این طرح علاوه بر کارکرد زیباسازی و عمرانی دنبال فعالیت‌های تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه باید بررسی امور تربیتی در طرح هجرت برجسته شود، اضافه کرد: برنامه‌های جانبی در طرح هجرت سه در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی بخشی از اجرای طرح هجرت است، تصریح کرد: علوم تربیتی در اجرای طرح هجرت نباید نادیده گرفته شود.

عباسی با اشاره به اینکه استان زنجان در سال گذشته از استان‌های موفق در زمینه اجرای طرح هجرت سه بوده است، خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته با همکاری سپاه، مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه 178 میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هجرت سه در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: 202 عرصه سازندگی در 14 ناحیه منطقه آموزشی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 454 عرصه سازندگی در مناطق 14گانه احصا شده است، اضافه کرد: از این تعداد، 221 مدرسه برای اصلاح و بازسازی در نظر گرفته شده است.

عباسی با اشاره به اینکه طی سال جاری، 8 هزار و 900 نفرروز دانش‌آموز در این طرح شرکت می‌کنند، افزود: 9 روز کاری و یک روز فعالیت عقیدتی برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.

وی از قول مساعد برای تامین 180 میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای طرح هجرت سه در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار در اختیار نواحی 14گانه گذاشته می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه با برجسته کردن کارهای عمرانی در طرح هجرت نباید از برنامه های تعلیم و تربیت دانش آموزان غافل شد، افزود: مربیان در طول برنامه های طرح هجرت به فکر دانش آموزان باشند و نیاید در برنامه های طرح هجرت از کارهای تعلیم و تربیت دانش آموزان غافل شوند.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: آغاز ، طرح ، هجرت ، 221 عرصه ، سازندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.