فرمانده انتظامي استان از درگيري پليس با كاروان اشرار مسلح در 140 كيلومتري شمال شهداد خبر داد و گفت: پليس با استفاده از آتش بالگردهاي هوانيروز يك و نيم تن ترياك را معدوم كرد.

انهدام یک ونیم تن مواد زیربار آتش هلی کوپترهای هوانیروز کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بني اسدي گفت: ماموران انتظامي كرمان با اقدامات فني و اطلاعاتي از عبور كارواني از اشرار مسلح آگاه شدند، از اين رو شب گذشته عمليات انهدام اين باند را آغاز كردند.

وي مبدا حركت اين باند را مرزهاي شرقي كشور عنوان كرد و افزود: با هماهنگي هاي انجام شده با هليكوپترهاي هوانيروز و هواپيمايي هواناجا محل عبور اشرار شناسايي شد و اشرار به محض مشاهده ماموران درگيري مسلحانه را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي استان محل دقيق اين درگيري را در 140 كيلومتري شمال شهر شهداد ذكر كرد و بيان داشت: در اين درگيري كاروان چهار خودرويي قاچاقچيان در آتش يالگردهاي هوانيروز سوخت و ماموران پليس در پاكسازي منطقه يك و نيم تن ترياك سوخته را از ميان بقايا كشف كردند.

بنی اسدی به ديگر دستاورد هاي اين طرح نيز اشاره كرد و گفت: ماموران علاوه بر اين كه جلوي عبور اين كاروان به قلب كشور را گرفتند، توانستند چندين قبضه سلاح و مقادير قابل توجهي مهمات را نيز اشرار كشف كنند.

فرمانده ناجا در کرمان با بيان اين مساله كه به هيچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچيان مواد مخدر نخواهيم داد، اضافه كرد: ورود مواد مخدر به كشور از دسيسه هاي دشمن است و ما تا آخرين قطره خون مان در راه حفظ ميهن اسلامي تلاش خواهيم كرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
خسته نباشید دلاور مردان
آخرین اخبار