گاردین از بازداشت صاحب بزرگترین سایت سرقت‌کننده‌ی مطالب دنیای اینترنت خبر داد.

دستگیری صاحب بزرگترین سایت اینترنتی تبهکار جهانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از گاردین، پلیس لهستان «آرتم والین،» صاحب اوکراینی سایت «کَت» (KAT) و «رئیس باند سارقان اینترنتی» را به اتهام کپی‌برداری غیرقانونی از مطالب سایت‌های دیگر بازداشت کرد. این فرد متهم است فیلم، موسیقی و مطالب دیگر اینترنتی را که ارزش آن‌ها بالغ بر یک میلیارد دلار تخمین زده شده است، در سایت خود به طور غیرقانونی به اشتراک گذاشته است. 

وزارت دادگستری آمریکا با طرح شکایت کیفری علیه آرتم والین 30 ساله که روز چهارشنبه در لهستان دستگیر شد، خواستار استرداد وی به واشینگتن شده است. والین قرار است به جرم نقض قوانین «حق تکثیر» (کپی‌رایت)، پولشویی و دیگر جرائم، در آمریکا محاکمه شود. سایت کَت در سال‌های اخیر با پشت سر گذاشتن «پایرت بِی» (Pirate Bay) و دیگر سایت‌های سارق توانسته است عنوان بزرگترین سایت تبهکار جهان را از آن خود کند. 

طبق گزارش وزارت دادگستری آمریکا، کَت که در زمینه انتشار غیرقانونی فیلم، موسیقی، بازی‌های ویدئویی، برنامه‌های تلویزیونی، و دیگر مطالب اینترنتی فعالیت دارد، در حال حاضر، 69‌امین سایت پربازدید جهان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار