استاندار اصفهان گفت: برای تحقق شهر هوشمند بايد پوشش خوب حمل و نقل از درون محله ها انجام پذيرد و محدوده ها مشخص شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگر پور در شوراي سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر اصفهان با اشاره به گله مندي سازمان تاكسيراني از عملكرد صنف اتوميبل كرايه اظهارداشت: بايد ضوابط لازم بر اتحاديه ها تدوين و تنظيم شود و پس از ابلاغ، نظارت لازم بمنظور اجراي درست اعمال گردد.

استانداراصفهان به مطالعات جامع حمل و نقل نیز اشاره كرد و گفت: بايد مسيرها، عرضه ها و يكپارچه سازي حمل و نقل مشخص شود.

استاندار اصفهان سهم سفر روزانه ي تاكسي در سال 95 را 16.9 درصد اعلام كرد و گفت: براساس آمار گزارش شده، تعداد كل تاكسي هاي خطي و گردشي در استان به استثناي ون؛ 8739 خودرو و تعداد تاكسي ها در سرويس روزانه 7865 خودرو مي باشد.

استاندار اصفهان خواستار توسعه ي متوازن و متعادل شهر و بهبود خدمات و زير ساخت هاي سازگار با محيط زيست شد و گفت:‌ از اهداف خرد در اين زمينه افزايش ظرفيت و بهبود كيفيت سيستم حمل و نقل عمومي است.

زرگرپور منطقه اي كردن ارائه ي خدمات حمل و نقل تاكسيراني با تمركز بر ارتقاي سطح خدمات در مناطق كم برخوردار و فاقد ساير سيستم هاي حمل و نقل عمومي، متنوع نمودن ناوگان تاكسيراني و افزايش اعتماد عمومي به سيستم حمل و نقل عمومي را از راهبردهاي سازمان تاكسيراني برشمرد.

در اين جلسه بر راه اندازي تاكسي ويژه سلامت، ويژه ي معلولين و جانبازان، ايجاد و راه اندازي شركت هاي توريستي و تاكسي گردشگري، بكارگيري خودروهاي جمعي ون بعنوان مكمل اتوبوس و تاكسي در مسيرهاي پرهزينه ي اتوبوس و مسيرهاي كم تاكسي و مسيرهاي منتهي به شهرك هاي مسكوني اطراف شهر تاكيد شد.

گفتني است در اين جلسه پس از ارائه گزارش صورت هاي مالي سال 94 و گزارش بازرسي سازمان و تفريغ بودجه ، در خصوص مشكلات و نيازهاي سازمان، برنامه هاي آتي سازمان براي ساماندهي و توسعه ي كيفي بحث و تبادل نظر و تصميمات لازم اتخاذ شد .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار