تولید محتوای مناسب بنیان بهره‌گیری مثبت از فضای مجازی

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: برنامه‌‌ریزی برای تولید محتوای مناسب و توجه به مخاطب آن در بهره‌گیری از فضای مجازی مؤثر است.

حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص توجه به فضای مجازی و استفاده مثبت از این فضا برای بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان گفت: فضای مجازی به منزله فرصت و تهدید برای جامعه به حساب می‌آید که با توجه به نحوه استفاده از آن بازخورد مثبت یا منفی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: چنانچه برای بهره‌گیری از فضای مجازی برنامه‌‌ریزی وجود داشته باشد، بدون شک فرصتی مناسب برای ارتقا سطح کیفیت آموزشی و پرورشی محسوب می‌شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با بیان اینکه سه راهبرد برای استفاده بهینه از فضای مجازی وجود دارد، افزود: تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، آگاهی برای مخاطب و والدین و همچنین صیانت از این فضا جزو  راهبردها به شمار می‌آیند.

علامتی یادآور شد: چنانچه این سه راهبرد در کنار هم ایجاد شوند نتایج مثبتی از عملکرد فضای مجازی حاصل می‌شود.

وی عنوان کرد: در مواردی امکان تولید محتوا وجود ندارد در این شرایط بایستی مراکز تولید محتوای مناسب را شناسایی کرده و به دانش‌آموز معرفی کنیم که با توجه به این مسئله اتحادیه انجمن‌های اسلامی متناسب با این راهبرد حرکت می‌کند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیان کرد: استفاده از فضای مجازی بومی سازی شده می‌تواند در بهبود عملکرد فضای مجازی در حوزه آموزشی و پرورشی مؤثر باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار