معاون پرورشی و فرهنگی استان فارس از آغاز جشنواره تجارب برتر تربیتی و برگزیده شدن این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی فرهنگیان ، امروز با حضور منتخبین و برگزیدگان استان های سراسر کشور در شیراز آغاز به کار کرد.

 این جشنواره باحضور مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور ، معاونین پرورشی و فرهنگی، روسای ادارات امور تربیتی و 45  برگزیدگان نهایی پنجمین جشنواره تجارب برتر تربیتی استان های سراسر کشور انجام شد.

 محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی استان فارس در این خصوص گفت: با توجه به اعلام نتیجه جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی ، تعداد 7 نفر از فرهنگیان استان فارس به عنوان منتخب این جشنواره از مجموع 33 نفر برتر کشوری انتخاب شده اند که با توجه به آمار مذکور، استان فارس به عنوان مقام برتر این جشنواره شناخته شده است.

وی بیان کرد: این جشنواره به میزبانی شیراز از امروز 30 تیر ماه با حضور منتخبین کشوری و مسئولین ادارات آموزش و پرورش استان های سراسر کشور آعاز شده و تا فردا 31 تیر ماه ادامه دارد.

گفتنی است مراسم اختتامیه تجلیل از برگزیدگان و منتخبین پنجمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی ، 31 تیر ماه با حضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.