تمرين نوبت عصر تيم فوتبال استقلال ساعت ١٨:١٥ در زمين شماره 2 آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات آبی پوشان برای بازی مقابل نفت در هفته نخست لیگ برتر پیگیری شد.تمرین امروز از ساعت 18:15 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.



علیرضا منصوریان پیش از شروع تمرین با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست با همین انگیزه در تمرینات تا دیدار مقابل نفت تهران حاضر شوند.

با توجه به اينكه هواداران استقلال اجازه حضور در تمرينات تيم را نداشتند اما برخي هواداران در زمين شماره 2 ازادي حضور پيدا كردند .

منصور پورحیدری سرپرست تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشت.

تمرين بازيكنان استقلال با گرم كردن زير نظر جونز مربي بدنساز استقلال پيگيري شد.

ابي پوشان در ابتداي تمرين به كار با توپ در سه گروه مختلف پرداختند.

گروه آناليزور استقلال با هلي شات از تمرينات تصوير برداري كردند.

علیرضا منصوریان شخصا نظارت دقیقی بر عملکرد دروازه بانان استقلال داشت.او دقایقی با سید حسین حسینی صحبت کرد. مهدی رحمتی نیز نکاتی را به این دروازه بان گوشزد کرد.


بازيكنان استقلال در آيتم بعدي به تمرین آقا وسط پرداختند كه محمد خرمگاه و علي چيني كادر فني اين آيتم را زير نظر داشتند و عملكرد بازيكنان را بررسي مي كردند.


بازیکنان در بخشی از تمرین به انجام دادن تمرینات ایستگاهی پرداختند ، گذشتن از موانع و زدن ضربات ایستگاهی بخش دیگری از تمرین بود که کاوه رضایی بسیار خوب عمل کرد و ضربات این بازیکن به زیبایی زده شد.البته منصوريان نيز به زدن ضربات ايستگاهي پرداخت كه حاضرين معتقد بودند منصوريان به شخصه بهتر از بازيكنانش ضربات ايستگاهي مي زند.


خسرو حیدری که در تمرین دیروز در رختکن حضور داشت و تمرین نکرده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت و خطاب به خبرنگاران گفت كه ديروز به دليل حضور در تست پزشكي نتوانسته است در تمرين حاضر شود.

در ادامه تمرين بازيكنان به دو تيم هفت نفره تقسيم شدند و به فوتبال درون تيمي پرداختند و منصوريان به طور مستقيم بازي بازيكنان و عملكرد انها را زير نظر داشت و نكات تاكتيكي را گوشزد كرد.

در يك صحنه از بازي امين حاج محمدي در خط دفاعي جا ماند كه اين موضوع فرياد منصوريان را در بر داشت .

ساير بازيكنان زير نظر جونز به تمرينات بدنسازي پرداختند .

تمرين تيم فوتبال استقلال ساعت ١٩:٤٥ به پایان رسيد و بازيكنان به سرد كردن بدن هاي خود پرداختند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، تهران ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار