شناسایی جان باختگان حادثه محور کرج- چالوس /علت حادثه اعلام شد

جانباختگان حادثه محور کرج- چالوس 16 نفر بودند شناسایی شد.

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور گیلان -کرج
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار شهرستان عباس آباد، با اشاره به سانحه واژگونی اتوبوس سحرگاه امروز در جاده کندوان که به مرگ 16 تن و مصدوم شدن 12 سرنشین انجامید گفت: تاکنون 12 جان باخته شناسایی شدند که 11 تن از این جانباختگان مازندرانی هستند.

سید ابراهیم هاشمی در ادامه اضافه کرد: شمار جان باختگان این حادثه را 14 مرد و 2 زن و مصدومان را 11 مازندرانی و یک زن تهرانی اعلام کرد

گفتنی است 9 تن از این جانباختگان از شهروندان عباس آباد مازندران  و 2 تن نیز کلاردشتی هستند. 
فرمانده پلیس راه استان البرز گفت : در این حادثه که ساعت 3 بامداد امروز در محدوده تونل کندوان روی داد، یک دستگاه  اتوبوس با دکل فشار قوی برق در محور کرج - چالوس  برخورد و 16 کشته 12 نفر هم زخمی برجا گذاشت .

سرهنگ اکبری افزود : این اتوبوس از عباس آباد استان مازندران به سمت کرج در حال حرکت بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه با تیر چراغ برق برخورد کرد.

وی گفت: علت حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی ازتخطی ازسرعت مطمئنه درسرپیچ مطمئنه درسرپیچ جاده ازسوی راننده اتوبوس بوده است.

بابایی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان هم گفت : مصدومان حادثه به بیمارستانهای مدنی و باهنر کرج منتقل شدند.

دلیل حادثه تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز  با اشاره به عدم توانایی راننده در کنترل خودرو، دلیل این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: پس از مخابره این خبر همه دستگاه های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی مهرور با تاکید بر اینکه رئیس پلیس راه استان، مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و همچنین مدیریت بحران استانداری البرز بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند، گفت: هشت دستگاه آمبولانس و خودروهای امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.



انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.