به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی استان اصفهان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان اظهار کرد: بزرگ‌ترین مسابقه دوچرخه‌سواری قهرمانی استان اصفهان روز جمعه به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در بخش آقایان برگزار شد.

کیوان لیمویی افزود: این مسابقات با استقبال قابل‌توجهی برگزار شد و شرکت‌کنندگان حدفاصل پل فلزی تا پل مارنان را به‌صورت رفت‌ و برگشت در ماده استقامت (کریتنیوم) رکاب زدند که در پایان نفرات برتر هر رده سنی معرفی شدند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: علی سجادی، حسین حمیدی و محمدرضا هراتیان در رده سنی نونهالان 10 تا 12 سال، عارف عباسی، کیارش نادری و کسری زرگرباشی در رده سنی نوجوانان 13 تا 15 سال، نیما انصاری، محمدرضا عسگری و امیرحسین ولی‌خانی در رده سنی جوانان 16 تا 18 سال و حسین ناطقی، امیرحسین جمشیدیان و علیرضا صالحی‌فر در رده سنی بزرگسالان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، میزبانی این مسابقات را هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان اصفهان بر عهده داشت و تمام کمیته‌های مستقر در هیأت استان در امر برگزاری این مسابقات حضور فعال داشتند.

لیمویی با ابراز رضایت از روند برگزاری این رقابت‌ها یادآور شد: مسابقات در رده‌های مختلف رأس ساعت اعلام‌ شده برگزار شد و خوشبختانه هیچ‌گونه حادثه‌ای در طول برگزاری این رقابت‌ها پیش نیامد.

این مقام مسؤول بیان داشت: در رده بزرگسالان نیز ملی‌پوشان رکاب‌زن اصفهانی و قهرمانان آسیا از جمله حسین ناطقی و امیرحسین جمشیدیان حضور داشتند که باعث تشویق رده‌های سنی پایین شده و این کیفیت فنی مسابقات را نیز دوچندان کرده بود.

لیمویی تصریح کرد: کمیته آموزش و کمیته استعدادیابی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان در این مسابقات حضور داشتند و نفرات برتر را شناسایی و استعدادیابی کردند تا تحت پوشش هیأت قرار گیرند، ضمن اینکه برای تمام رکاب‌زنان حاضر در این مسابقات، کارت عضویت هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان صادر شد تا بتوانند از امکانات هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان استفاده کنند.

این پیش‌کسوت دوچرخه‌سواری به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان این رشته اشاره داشت و گفت: جشن بزرگ تجلیل از خانواده دوچرخه‌سواری استان اصفهان شامگاه 14 مردادماه سال جاری، در باشگاه پردیسان اصفهان و به میزبانی هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان اصفهان برگزار شد که طی این مراسم از قهرمانان، ملی‌پوشان و پیشکسوتان دوچرخه‌سواری استان تجلیل خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.