برنامه های متنوع شهروندی با موضوع دوچرخه سواری در محور چهارباغ اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اعلام این خبرگفت: این برنامه ها شامل گریم کودک، نقاشی طولی با دست، اجرای برنامه روی استیج، پرفرمنس وبرنامه های متنوع دیگر است، که در راستای طرح سه شنبه های بدون خودرو، سه شنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ اجرا می شود.

سعید امامی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این برنامه ها را فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه به جای وسیله نقلیه موتوری به منظور کاهش آلودگی هوا و ترافیک است، افزود: برای اجرای برنامه های یاد شده محور چهارباغ از میدان امام حسین(ع) تا خیابان آمادگاه از ساعت ۱۴ سه شنبه های هر هفته در فصل تابستان با همکاری پلیس راهور بر روی خودروها مسدود و به پیاده راه تبدیل می شود.

وی ادامه داد: برنامه های متنوع دیگری نیز با موضوع دوچرخه سواری در سه شنبه های فصل تابستان از سوی کمیته فرهنگ شهروندی اجرا خواهد شد که هر هفته اطلاع رسانی می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره ۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.