مسئول برگزارى مسابقات ليگ دسته يك گفت: عملكرد خوب قاسمى نژاد نشان داد كه وى لياقت كسب جايزه برترين ها را داشت

محمود زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به آرايى سرمربيان تيمهاى ليگ دسته يك و حدود ٧ كارشناس رسانه ، أمين قاسمى نژاد بيشترين آرا را بدست آورد. 

وى در ادامه عنوان كرد: قاسمى نژاد با وجود اينكه پستش هافبك است اما به عنوان دومين گلزن ليگ دسته يك انتخاب شد همچنين با زدن ٩ گل و ٦ پاس گل و زدن ٣ توپ به تيرك دروازه ركورد شكنى كرد و نشان داد كه لياقت اين جايزه را دارد. 

محمود زاده درباره تأخير در برگزارى مراسم عنوان كرد: بحث پذيرايى و اينكه مهمانها اذيت نشدند باعث شد كه مراسم با تأخير برگزار شود . به هر حال پذيرايى از مهمانها در اولويت مسئولان اجرايى اين مراسم بود اما ميزبان قصد داشت كه زودتر مراسم برگزار شود و اينكار صورت نگرفت. 

مسئول ليگ دسته يك درباره ارزيابى اش از فصل شانزدهم گفت: بحث فنى و تعامل با باشگاه ها در اولويت مسئولان در ليگ دسته يك و برتر است . اميدوارم اين تعامل همچنان ادامه داشته باشد و معيار اصلى ما بخش سخت افزارى باشگاه ها است و با همكارى همه دوستان و حمايت ها اين كار صورت مى گيرد. 

وى درباره وضعيت سهميه ليگ دسته اول خاطر نشان كرد: در تاريخ ٢٢ تير ماه ٩٤ يعنى چند هفته قبل از پايان فصل گذشته مصوبه هيأت رئيسه سهميه ٣+٣ بود اما در سال ٩٥به سهميه ٢+٢ تغيير يافت . به هرحال اين موضوع مغفول ماند و مصوبه براى يكسال قبل است . به نظرم سهميه ليگ دسته يك بايد بيشتر از ٢ سهميه باشد . به هر حال اين موضوع  بررسى بيشترى را طلب مى كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار