هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 برای نخستین بار در کشور به دو صورت حضوری و غیرحضوری در مهر و آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ قائم مقام مدیر اجرای سرشماری استان یزد از  اجرای هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در مهر و آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این سرشماری برای نخستین بار در کشور به دو صورت حضوری از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه و غیرحضوری از 3 تا 24 مهرماه برگزار می شود.

فخرالدین با اشاره به اینکه حدود 500 نفر در رده های اجرایی و ستادی کار برگزاری سرشماری استان یزد را بر عهده دارند گفت: مقدمات تشکیل ستاد هماهنگی استان فراهم شده و بزودی نخستین جلسه ستاد هماهنگی اجرای سرشماری سال 95 استان یزد به ریاست استاندار برگزار خواهد شد.


وی افزود: علاوه بر مسئولان سازمان مدیریت، نماینده ستاد سرشماری کشور، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل صداوسیما، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مدیرعامل مخابرات، مدیرکل پست نیز در ستاد عضویت دارند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: همزمان با ستاد استان، ستاد شهرستان ها به ریاست فرمانداران شکل خواهد گرفت و امور سرشماری در 10 شهرستان استان مدیریت می شود.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: استان یزد ، سرشماری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار