به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سجاد خسروانیان مسئول کمیته رسانههای اجتماعی همایش ملی سواد رسانهای تاکید کرد: این کمیته توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و رسانه با هدف انجام مسئولیتهای اجتماعی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشتهی ارتباطات، خبرنگاری و روابط عمومی دانشکدهی خبر، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی با موافقت دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی ایجاد شده تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزهی سواد رسانهای باشد.
وی یادآور شد: آشنایی مردم با آسیب رسانه های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیب های فضای مجازی و تبیین نحوهی استفاده از فرصت های فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت آفرینی و آموزش مهارتهای زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانههای مجازی این جشنواره است.
خسروانیان ادامه داد: این کمیته در نظر دارد با تعامل و ارتباط سازنده با سایر مدیران رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی زمینه توزیع محتوای تولید شده در دبیرخانهی این جشنواره و تقویت بیش از پیش سواد رسانه ای عموم مردم را فراهم کند.
مسئول کمیته رسانههای اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی گفت: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانهای باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا هم مردم، هم نخبگان و هم دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.
خسروانیان یادآور شد: علاقه مندان به موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی و مشارکت در نهضت سواد آموزی رسانهای میتوانند از طریق کانال MLiteracy در تلگرام به این نهضت سواد آموزی بپیوندند.
انتهای پیام/