رئیس سابق مجتمع قضایی شهید مدرس گفت: در خرداد ماه سال جاری به 2200 پرونده وارده کیفری در این مجتمع رسیدگی شده است.

رسیدگی به 2200 پرونده در مجتمع قضایی شهید مدرسبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن پورعبدالله رئیس سابق مجتمع قضایی شهید مدرس در مراسم معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید مدرس که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در خرداد ماه سال 95 به 2200 پرونده شعب کیفری رسیدگی کرده ایم که در مقایسه با دیگر مجتمع های ترکیبی از جمله مجتمع بعثت، تعداد رسیدگی به پرونده ها بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد: از لحاظ کم و کیف آماری اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم نسبت به مجتمع های ترکیبی دیگر که هم دارای شعب حقوقی و هم کیفری هستند از جمله مجتمع بعثت که 2 ناحیه دادسرایی را پوشش می دهد، مجتمع مدرس با همان تعداد 12 شعبه، 31 شعبه دادیاری و بازپرسی را پوشش می دهد.

پور عبدالله ادامه داد: مجتمع قضایی شهید مدرس از 6 مجتمع ترکیبی کیفری و حقوقی  تشکیل شده است که با وجود مناطق جرم خیز، خاک سفید، جوادیه و نظام آباد در این منطقه، پوشش قضایی حقوقی زیادی را به لحاظ کمی -اجتماعی انجام می دهد.

وی با اشاره به دادسرای رسالت افزود: دادسرای رسالت دارای 31 شعبه بازپرسی است که به لحاظ کیفیت جرایم و رسیدگی قضایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده به گونه ای که در سطح تهران هیچ دادسرایی با این میزان شعبه وجود ندارد .

سرپرست سابق مجتمع قضایی شهید مدرس مطرح کرد: شهرداری منطقه 13، 8 و 4 تابع این مجتمع هستند ،البته شرایط و فشار حجم کار در این مجتمع با وجود مناطق و شهرداری های تحت پوشش بسیار بالا رفته است.

پورعبدالله گفت: در خرداد ماه سال جاری 2200 پرونده در مجتمع شهید مدرس وارد و رسیدگی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار