رئیس هیات دوچرخه سواری تهران گفت:به منظور ارتقا رکابزنان پیست در مسابقات قهرمانی آسیا اردوی یک ماهه ای درتهران داشتیم که در پایان هرکدام از رکابزنان 10 ثانیه زمان خود را ارتقا دادند.

 امید سراجی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تهران به مدت یک ماه میزبان رکابزنان ملی پوش برتر پیست بود تا برای مسابقات قهرمانی آسیا وبازی های آسیایی سال آینده، آماده رقابت شوند و این اردو با همکاری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد که روند رو به رشدی داشت و در پایان این اردو شاهد ارتقا رکابزنان بودیم.
 
وی افزود: رکابزنان علی علی عسگری از استان البرز،محمد دانشور از خراسان جنوبی،کسری باقر پور از لرستان و رضا رشنو از خراسان در این تمرینات حضور داشتند که پس از پایان تمرینان شاهد تغییر رکورد آنها بودیم.
 
سراجی در ادامه بیان کرد:این رکورد و ارتقا تایم ها زمانی مشخص شد که مسابقات قهرمان کشوری را برگزار کردیم در این مسابقات علی علی عسگری که تایمش 10 دقیقه و 63 ثانیه بود به 10 دقیقه و 38 ثانیه ارتقا پیدا کرد او یکی از اعضای تیم ملی سرعت و متولد 1368 است.همچنین محمد دانشور با زمان 10 دقیقه و 19 ثانیه رکورد خود را ارتقا بخشید.
 
رئیس هیات دوچرخه سواری تهران تصریح کرد:رضا رشنو متولد 1376  زمانش در تمرینات 10 دقیقه و 77 ثانیه بود که در مسابقات قهرمان کشوری به 10 دقیقه و58 ثانیه زمان ارتقا پیدا کرد وی اولین سالی است که وارد تیم ملی بزرگسالان می شود. همچنین کسری باقر پور که پدیده مسابقات پیست است در تایمش در تمرینات 10 دقیقه و 78 ثانیه بود اما در مسابقات قهرمان کشوری به 10 دقیقه و 58 ثانیه ارتقا پیدا کرد.
 
وی تاکید کرد: سرپرست اردو حسین کربلایی و محد ابوحیدری طراح و برنامه ریز تمرینات بودند ، ریاست فدراسیون موجب برگزار ای دوره شد و امیدوارم  در مسابقات قهرمانی آسیا که زمان برگزاری آن بهمن ماه است شاهد درخشیدن این تیم باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار