ارزش صادرات از گمرک اصفهان، 24 درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل گمرک استان گفت: در 4 ماه نخست سال 1395 گمرک های استان اصفهان، 472 هزار تن و به ارزش 262 میلیون و 937 هزار دلار صادرات انجام داده است که که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن 3 درصد کاهش و از لحاظ ارزش 24 در کاهش داشته است.

اسداله احمدی ونهری عمده ترین کالاهای صادراتی از گمرک اصفهان را به ترتیب مواد پتروشیمی، آهن آلات، و فولاد و مواد لبنی برشمرد و افزود: مهمترین کشور های مقصد کالا های صادراتی گمرک اصفهان به ترتیب به کشور های عراق، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و امارات متحده عربی می باشند.

وی اظهار داشت: در 4 ماهه نخست سال 1395 کالاهای وارد شده به گمرک اصفهان در مقایسه با مدت مشابه نسبت به سال پیش 5 درصد از نظر وزن و 15 درصد از نظر ارزش کاهش داشته است.

مدیر کل گمرک استان اصفهان افزود: طی این مدت 12 میلیون و 360 هزار دلار کالا مربوط به واحد های تولیدی با معافیت ترخیص شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش 42 درصد افزایش یافته است.

وی افزود عمده ترین کشور های صادر کننده به گمرک اصفهان، چین با 22 درصد، ایتالیا با 17 درصد آلمان با 13 درصد و کره جنوبی با 8 درصد بوده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.