فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:رويکرد نيروی انتظامی امنيت مردم محور با دو مولفه اقتدار و عطوفت اسلامی است که جز با پرورش اخلاق و رفتار کارکنان ميسر نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛منوچهر امان اللهی گفت:هرچه ميزان دانش نظامی و قضایی کارکنان افزايش يابد، عملکرد پليس در مبارزه با جرايم و آسيب‌های اجتماعی نيز افزايش يافته است.

وی افزود: پرسنل نيروی انتظامی علاوه بر سلامت جسم و آمادگی انجام ماموريت‌های مختلف، باید از سلامت اخلاقی و رفتاری نيز برخوردار باشند و با سعه صدر با مجرم و آسيب ديده رفتار کنند.
 
مقام ارشد انتظامی استان در ادامه ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان در بخش‌های مختلف را لازمه ماموريت‌های اثرگذار عنوان کرد و گفت: تقويت توانمندی پرسنل، کاهش آسيب‌پذيری آنها، بهبود رفتار و برخورد با مردم و در نهايت افزايش ميزان رضايتمندی آحاد جامعه از اولويت‌های نيروی انتظامی است.
 
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: هرچه ميزان دانش نظامی و قضایی کارکنان افزايش يابد، عملکرد پليس در مبارزه با جرايم و آسيب‌های اجتماعی نيز افزايش يافته و کاهش تلفات و خسارات نيروی انسانی و تجهيزات را به همراه دارد.
 
وی افزود:گسترش روز افزون علم و دانش و رويارویی با حجم گسترده‌ای از اطلاعات، افزايش فعاليت‌های پژوهشی را می‌طلبد تا از لحاظ آموزشی دچار عقب ماندگی نشويم و پرسنل انتظامی همواره از دانشی به روز برخوردار باشند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصريح کرد: سازمان‌ها برای ارائه خدمات و کسب نتايج مطلوب، گريزی از حفظ و پرورش نيروی انسانی ندارند که در اين راستا آموزش مهمترين و بهترين ابزار پيشرفت و توسعه است.

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.