بیش از 50 درصد از متقاضیان تاکسی‌های شهری از طرح ورود ماشین اروندی به ناوگان شهری استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار آبادان در جلسه شورای ترافیک استان گفت: منطقه آزاد متعهد شده است 30 میلیون تومان وام با کارمزد 2 درصد به متقاضیان بدهد.

عزیز‌الله شهبازی افزود: شهرهای آبادان و خرمشهر به لحاظ برخورداری از شرایط خاص انتظارات مردم این دو شهرستان در حد شرایط موجود است.

وی گفت: با توجه به تردد اتباع خارجی به منظور مراجعات پزشکی، توریست درمانی، تردد زائران اربعین حسینی همچنین ورود سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرها انتظار می‌رود ماشین‌هایی با پلاک اروندی وارد ناوگان شهری شوند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه ناوگان شهری هم اتوبوس و هم مینی‌بوس در دو شهرستان ضعیف است افزود: جمع کل تاکسی‌های آبادان 2 هزار و 436 تاکسی عنوان کرد.

شهبازی با ابراز تاسف از اینکه یک‌ سال درگیر موضوع ورود ماشین‌های اروندی به ناوگان تاکسیرانی هستیم گفت: 50 درصد متقاضیان آمادگی تعویض ناوگان خود و جایگزین کردن پلاک اروند هستند.

وی  با اشاره به حضور دبیر شورای مناطق آزاد در سال گذشته در آبادان و درخواست دبیر شورا مبنی بر اینکه شهر آبادان برای اجرای طرح استفاده از ناوگان شهری با پلاک اروندی به صورت نمادین انتخاب شود افزود: اجرای این طرح می‌توانست در مردم برای عملیاتی کردن طرح توقع ایجاد کند و این طرح به سرعت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
عالی