ايجاد عدالت در حوزه سلامت، يكي از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبير و اميد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی وضعیت بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستانهای گرمسار و آرادان که با حضور مهدی شادنوش رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد به نقش و اهمیت جامعه پزشکی در تأمین سلامت و بهداشت و درمان جامعه اشاره كرد و آن را بسيار مهم و با ارزش خواند.
کاتب اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت را یکی از دستاوردهای ماندگار و با ارزش دولت تدبير و اميد در بخش بهداشت و درمان جامعه  دانشت و افزود: ایجاد عدالت در حوزه سلامت يكي از مهمترين دستاورد‌هاي دولت تدبير و اميد در اجراي طرح تحول نظام سلامت در كشور است.
رییس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان نيز گفت: جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از نظر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور ممتاز و نمونه است.
مهدي شادنوش ادامه داد: بحمدالله این دانشگاه با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفقیت های خوبی را کسب نموده است و این نتیجه تلاش های کارکنان خدوم و مدیران دلسوز این دانشگاه است.
در ادامه موضوعات بهداشتی، درمانی و آموزشی شهرستانهای گرمسار و آرادان مطرح و پس از بررسی، راهکارهای عملیاتی جهت ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.