خبری که امروز در نشست خبری جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا مبنی بر ارائه سرود اصلی جشنواره توسط یكی از شعرای معلوم الحال منتشر شد، تکذیب شد.

استفاده از ترانه یغما گلرویی تکذیب شد/ شاعر و خواننده اختتاميه جايزه بزرگ «مرگ بر آمريكا» قطعا در تراز انقلاب اسلامی خواهد بودبه گزارش خبرنگار  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر سرودن شعری توسط یكی از شعرای معلوم الحال برای جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج به عنوان برگزار كننده این جایزه اطلاعیه ای صادر کرد. 
 
در این اطلاعیه که به طور اختصاصی در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرار گرفته است، آمده:

خبری که امروز در نشست خبری جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا مبنی بر ارائه سرود اصلی جشنواره توسط یكی از شعرای معلوم الحال و اجرای آن توسط یكی از خوانندگان توسط دبیر اجرایی جشنواره به اشتباه اعلام و منتشر شده است تکذیب می شود و به اطلاع می رساند که یک قطعه شعر توسط این ترانه سرا با موضوع ضد استكباری سروده شده است ولی قرار نیست از این شعر به عنوان شعر نهایی ترانه اختتامیه جایزه بزرگ استفاده شود. 
 
در این اطلاعیه آمده است:دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا ضمن استقبال از کلیه آثار ضد آمریکایی و ضد استکباری از کلیه هنرمندان داخلی و خارجی و از طیف های مختلف به استحضار ملت استکبار ستیز می رساند افرادی که درگذشته فعالیت های هنری غیر انقلابی و غیرارزشی داشته اند و بر آن پای می فشرند قطعا جایگاهی در جبهه استكبارستیزی انقلاب اسلامی نخواهند داشت. 
 
 در ادامه این اطلاعیه آمده است قطعا شاعر و خواننده ترانه مراسم اختتامیه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا شاعر و خواننده ای در تراز انقلاب اسلامی و نظام استکبار ستیز جمهوری اسلامی خواهند بود.
 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.