مدیر منطقه ثامن عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از وقوع یک آتش‌سوزی در انبار اسباب بازی در بلوار مصلی این شهر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرآتشیار محسن اسدی گفت: در این آتش‌سوزی بخشی از انبار یک اسباب‌بازی فروشی در آتش سوخت.


حریق به جان انبار اسباب‌بازی‌ درمشهد افتاد

وی از مهار این آتش‌سوزی خبر داد و اظهار داشت: این آتش‌سوزی که در حیاط یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت تقریبی 50 متر اتفاق افتاده بود ، بعد از دقایقی تلاش توسط اکیپ ‌های اعزامی آتش‌نشانان کاملا مهار شد.

وی از سوختن بخشی از اسباب‌بازی‌های این انبار مسقف که بصورت غیر اصولی دپو شده بود خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه به‌دلیل جنس اسباب‌بازی‌ها و حجم بالای آتش‌سوزی، دود ناشی از حریق به طبقه فوقانی و منازل مجاور کانون آتش سوزی سرایت کرد.

حریق به جان انبار اسباب‌بازی‌ درمشهد افتاد

مدیر منطقه ثامن سازمان اتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن اشاره به اینکه آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن بر سر صحنه حادثه حاضر شدند، افزود: این آتش‌سوزی با وجود انتشار دود سنگین در محل خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشته است.

حریق به جان انبار اسباب‌بازی‌ درمشهد افتاد

اسدی با بیان اینکه هنوز علت وقوع آتش‌سوزی مشخص نشده است، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی و تجهیز منازل و محل کار خود به وسائل اطفای حریق، این سازمان را در حفاظت از اموال خود یاری کنند .

حریق به جان انبار اسباب‌بازی‌ درمشهد افتاد

انتهای پیام//

ضیغمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.