مشهد;

فیلم یادگاری ، شکارچیان قوچ را به دام انداخت

سرپرست حفاظت محیط زیست زاوه از به دام افتادن 2 شکارچی غیر مجاز بواسطه فیلمی که از صحنه شکار یک راس قوچ وحشی گرفته بودند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد ستوده اظهار داشت: پیرو کلیپ دریافتی توسط این نمایندگی، از سوی فردی که خواست هویتش ناشناس بماند مبنی بر شکار یک راس قوچ وحشی در یکی از مناطق حوزه استحفاظی شهرستان، دوشکارچی متخلف رد زنی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی و تنظیم شکایت از شکارچیان که از اهالی توابع شهرستان زاوه بودند ،از طریق مراجع قضایی پرونده ای علیه آنها تشکیل شد و متخلفین به دادسرا احضار شدند.

ستوده افزود: پس از حضور در جلسه دادگاه مشخص شد که یکی از شکارچیان با اسلحه متعلق به پدرش قوچ وحشی را شکار کرده است و اسلحه مذکور یک قبضه کمرشکن تک لول ساچمه زنی بوده که جواز حمل آن متعلق به غیر است.

وی ادامه داد: پس از آن متخلف موظف شد که اسلحه را تحویل محیط زیست داده و در همان روز ماموران یگان حفاظت محیط زیست زاوه به روستای محل زندگی متخلف مراجعه کرده و سلاح قید شده را از که متعلق به پدر متهم بود تحویل گرفتند.

ستوده ضمن اشاره به اینکه فرد دیگری نیز بدلیل همراهی و همکاری در شکار مجرم شناخته شد و هر 2 متخلف تحت سند آزاد شدند ،گفت: متخلفان موظفندجریمه شکار یک راس قوچ وحشی را در حق محیط زیست پرداخت کنند .

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار