مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عدم درج قیمت رکورد دار بیشترین تخلف ثبت شده در زنجان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی گفت:طی امسال بر اساس آمار و عملکرد استخراج شده،تخلفات متعددی در سطح استان ثبت و منجر به تشکیل پرونده شده است.  
وی ادامه داد:در این میان تخلف " عدم درج قیمت " با 451 مورد پرونده همچنان بیشترین تخلف ثبت شده در زنجان بوده است. عدم درج قیمت یکی از مواردی است که می تواند بستر لازم جهت بروز تخلفات دیگر از جمله گرانفروشی را ایجاد نماید.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد:در رتبه های دیگر به ترتیب تخلفات: نداشتن پروانه کسب با تعداد 250 پرونده، گرانفروشی 202 پرونده و عدم صدور فاکتور با 177 پرونده قرار دارند.
ممیزی گفت: تعزیرات حکومتی استان زنجان بر اساس قانون پس از احراز تخلفات صورت گرفته ضمن اخذ نظرات کارشناسان امر با متخلفان برخورد قانونی بعمل می آورد.
وی اضافه کرد:در این مدت شکایات متعددی از سوی شهروندان زنجانی مبنی بر تخلفات صنفی دریافت و بلافاصله با ارجاع پرونده ها به شعب تعزیرات حکومتی مراحل رسیدگی انجام پذیرفته است.  
ممیزی گفت:پس از برگزاری جلسات رسیدگی با حضور متهمان و شاکیان پرونده ها،تعداد 57 مورد حکم اعاده حق شاکی صادر و اجرا گردید.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: عدم درج ، تخلف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.