قزوین؛

برگزاری جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای استقبال شایسته مردمی و میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت در استان آمادگی کامل وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛منوچهر حبیبی درجلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به  قزوین افزود: دیدارهای مردمی و استقبال از رئیس جمهور اگر به طور شایسته صورت گیرد بیانگر اعتماد مردم به نظام است و بازخورد خارجی دارد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: این سفر جامع و کامل است و باید مدیران دستگاه های اجرایی با حل و فصل موضوعات مربوط به خود از ایجاد حاشیه در این سفر جلوگیری کنند.

حبیبی ادامه داد: هر چقدر این سفر بدون حاشیه و در آرامش و با استقبال خودجوش و مردمی همراه باشد مسئولان می توانند روی مسائل مهم تمرکز کرده و برای حل موضوعات اساسی اقدام کنند.

وی بیان کرد: استفاده از تجریبات استانهای همجوار در میزبانی از هیئت دولت می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا با بهترین شرایط از هیئت دولت استقبال کنیم.

حبیبی ، افتتاح چند طرح  و دیدارهای مردمی را از مهمترین بخش های این سفر بیان کرد .

وی ادامه داد : در صورت برنامه ریزی می توان با طرح برخی موضوعات مهم و چالش های اساسی استان از جمله وضعیت اعتباری، انتقال آب، مسائل زیست محیطی حمایت لازم را از سوی دولت جذب کرد.

در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی دیدگاههای خود را در خصوص سفر رئیس جمهور به استان قزوین مطرح کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار