نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد هیچ ارتباطی با روسیه ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ "دونالد ترامپ" نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک کنفرانس خبری با رد هر نوع ارتباط با روسیه، از مسکو خواست که اگر پشت پرده هک سرور ایمیل های کمیته ملی دمکرات است، 30 هزار ایمیل مفقود شده کلینتون را افشا کند.

درپی هک شدن ایمیل های حزب دموکرات، مقامات آمریکایی روسیه را متهم کردند تلاش می کند این نامزد جمهوری خواه در انتخابات آمریکا به پیروزی برسد.

ترامپ در کنفرانسی خبری در فلوریدا با اشاره به اینکه هرگز با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار نکرده است گفت «با روسیه هیچ ارتباطی ندارم.» 

ترامپ این اظهارات را بعد از هک شدن حدود 20 هزار ایمیل مقامات بلندپایه حزب دموکرات بیان کرد که درست قبل از مجمع سراسری (‌کنوانسیون) این حزب در پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس منتشر شد.کرملین روز چهارشنبه هر نوع مداخله در این زمینه را به شدت تکذیب کرد.

اوباما در پاسخ به سئوال شبکه تلویزیونی ان بی سی درباره مسئولیت احتمالی روسیه در درز این ایمیل ها گفت «همه چیز امکان پذیر است.» اوباما با اشاره به اینکه دونالد ترامپ بارها از ولادیمیر پوتین تمجید کرده است، گفت «‌آنچه ما می دانیم این است که روس ها شبکه های ما را چه دولتی چه خصوصی هک کرده اند.» 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار