مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، گفت: هزار و 100 واحد صنفی اوراقچیان اتومبیل برای کاهش آلودگی هوا به خارج از شهر تهران منتقل می‌شوند.

انتقال هزار و 100 واحد صنفی به خارج از شهر تهران/ مشکلی برای انتقال اوراقچیان وجود ندارد
رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتقال اورقچیان اتومبیل به خارج از شهر تهران، اظهار داشت: اقدامات اساسی از جمله آماده سازی فضا در خصوص این موضوع انجام شده و به زودی برخی از واحدهای صنفی به خارج از شهر منتقل می‌شوند.

وی افزود: در مرحله اول افرادی که مراکز صنفی خود را در شرکت صنعتی خاورشهر در 20 کیلومتری بزرگراه امام رضا (ع) تحویل گرفتند، منتقل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با بیان اینکه بیش از هزار و 100 واحد صنفی اوراقچیان اتومبیل در شوش مشغول به فعالیت بودند، تصریح کرد: به همین دلیل باید واحدهای صنفی را به 200 الی 300 واحد تقسیم کرده و بعد مراحل انتقال آنها را آماده کنیم.

قدیمی تاکید کرد: هیچ گونه مشکلی در خصوص انتقال اورقچیان اتومبیل به خارج از شهر تهران وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
ساخت شهرک خودرو در اراک
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
به نظر من هم همه واحدهای هر صنفی باید یه جا باشن تا هم گرونفروشی و قاچاق رو بشه راحت کنترل کرد هم رقابت بیشتر بشه و قیمتا بیاد پائین ضمنا مردم تو سطح شهر برای پیدا کردن واحد صنفی مورد نیازشون ویلون و سرگردون نمیشن
آخرین اخبار