حسینی گفت: ما برای رسیدن به عدالت و برابری و مبارزه با تبعیض حاضریم که قربانی شویم و‌ خون‌هایمان ریخته شود‌، اما بی‌عدالتی و تبعیض را هرگز نمی‌پذیریم.

رهبر حزب عدالت و توسعه افغانستان:برای رسیدن به عدالت و برابری حاضریم قربانی شویمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، مراسمی به منظور یاد‌بود از شهدای حادثه دهمزنگ کابل تحت عنوان «در سوگ شهیدان راه عدالت و برابری» عصر روز گذشته به همت حزب عدالت و توسعه و سازمان افغانستان جوان با حضور فرهنگیان و دانشجویان در کابل برگزار شد.

مانع قربانی شدن عدالت می‌شویم

«سیدجواد حسینی» رهبر حزب عدالت و توسعه و رئیس سازمان افغانستان جوان در این مراسم گفت: برخی‌ها می‌خواهند عدالت را دادگاهی وعدالت‌خواهان را به زنجیر بکشند.

حسینی با بیان اینکه نهال عدالت و برابری توسط خون شهدای جنبش روشنایی آبیاری شده، افزود: همه با هم باید این نهال را به درخت تنومند و آسیب‌ناپذیر تبدیل کنیم.

 رهبر حزب عدالت و توسعه افغانستان گفت: ما برای رسیدن به عدالت و برابری و مبارزه با تبعیض حاضریم که قربانی شویم و‌ خون‌هایمان ریخته شود‌، اما بی‌عدالتی و تبعیض را هرگز نمی‌پذیریم. 

وی با تقبیح حمله تروریستی 2 اسد، تصریح کرد: ما هرگز نمی‌گذاریم برخی‌ها بیایند و راه عدالت و مبارزه با تبعیض را ببندند.

قربانی برای رسیدن به عدالت و برابری

رئیس حزب عدالت و توسعه تأکید کرد:‌ ما برای رسیدن به عدالت و برابری و مبارزه با تبعیض حاضریم که قربانی شویم و‌ خون‌هایمان ریخته شود‌، اما بی‌عدالتی و تبعیض را هرگز نمی‌پذیریم.

رئیس سازمان افغانستان جوان با بیان اینکه حزب عدالت و توسعه عضو رسمی جنبش روشنایی نیست، اظهار داشت: حزب عدالت و توسعه و سازمان افغانستان جوان از داعیه جنبش روشنایی حمایت می‌کند.

وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: ما ملت افغانستان،‌ جوانان برومند و آگاه این جنبش را ستوده و معتقدیم که روزی راه آنها به پیروزی رسیده و هدف آنان به ثمر خواهد نشست.

فارس نوشت: این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که روز (شنبه) هفته گذشته 3 حمله انتحاری در بین تظاهرکنندگان جنبش روشنایی در میدان «دهمزنگ» به وقوع پیوست که در نتیجه 81 کشته و حدود از 300 زخمی برجا گذاشت.

/انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار